၀၂၅ း စူရာ ဖူရ္ကာန္ း အမွားအမွန္ခြဲျခားျခင္း က႑ ( မကၠာၿမိဳ႕ေတာ္က်- အေစာင္ ၁၉၊ ၇၇ အာယသ္ေတာ္)

မျပတ္မစဲ သနားၾကင္နာ ညွာတာေတာ္မူေသာ မဟာကရုဏာေတာ္ရွင္ ျဖစ္ေတာ္မူေသာ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္၏ နာမံေတာ္ျဖင့္ အစျပဳပါ၏။

၀၂၅ း ၁။ အမွားအမွန္ ေ၀ဖန္ပုိင္းျခား ေပးအပ္ေသာ (က်မ္းဂန္ ကုရ္အာန္)က မိမိကၽြန္၏အေပၚ၀ယ္ ခ်ေပးသနားေတာ္မူခဲ့ေသာ အရွင္ျမတ္သည္ ေကာင္းခ်ီး မဂၤလာအေပါင္းႏွင့္ ျပည့္စံုေတာ္မူပါေပသည္။ သုိ႔ ခ်ေပးသနားေတာ္မူျခင္းမွာ ထုိကၽြန္ ၃ (၀ါ) တမန္ ေတာ္မုဟမ္ၼဒ္)သည္ စၾကာ၀ဠာခပ္သိမ္းတုိ႔ကုိ သတိေပး ႏႈိးေဆာ္သူျဖစ္အံ့ေသာငွာ ခ်ေပးသနားေတာ္မူျခင္းပင္ ျဖစ္ေပသည္။ (တစ္နည္း) မိမိကၽြန္၏ အေပၚ၀ယ္ ထုိကၽြန္သည္ စၾကာ၀ဠာခပ္သိမ္းတို႔ကုိ သတိေပး ႏႈိးေဆာ္သူျဖစ္အံ့ေသာငွာ အမွားအမွန္ ေ၀ဖန္ပုိင္းျခား ေပးအပ္ေသာ(က်မ္းဂန္ကုရ္အာန္)ကုိ ခ်ေပးသနား ေတာ္မူေသာအရွင္ျမတ္သည္ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာႏွင့္ ျပည့္စံုေတာ္မူပါေပသည္။

၀၂၅ း ၂။ ထုိအရွင္ျမတ္သည္ အၾကင္အရွင္ျမတ္ပင္၊ မုိး ေကာင္းကင္ကုိ စုိးမုိးအုပ္ခ်ဳပ္မႈ အာဏာသည္လည္း ေကာင္း၊ ကမၻာေျမကုိ စုိးမုိးအုပ္ခ်ဳပ္မႈအာဏာသည္ လည္းေကာင္း၊ ထုိအလႅာဟ္အရွင္ျမတ္၌သာ ရွိေပ သည္။ စင္စစ္ ထုိအရွင္ျမတ္သည္ တစ္ဦးတစ္ေယာက္ ကုိမွ်လည္း (မိမိ၏)သားအျဖစ္ ျပဳလုပ္ေတာ္မူခဲ့သည္ မဟုတ္ေပ။ ထုိ႔ျပင္ ထုိအရွင္ျမတ္၌ စုိးမုိးအုပ္ခ်ဳပ္မႈ တြင္ တဲြဖက္ဟူ၍လည္း တစ္ဦးတစ္ေယာက္မွ်မရွိေခ်။ ထုိမွတပါး ထုိအရွင္ျမတ္သည္ အရာခပ္သိမ္းတုိ႔ကုိ ဖန္ဆင္းေတာ္မူခဲ့သည့္ျပင္ ထုိအရာမ်ားကုိ ႏႈိင္းခ်ိန္ တုိင္းဆ ထားေတာ္မူခဲ့ေလသည္။

၀၂၅ း ၃။ သုိ႔ရာတြင္ ၎(မုရွ္ရစ္က္)တုိ႔သည္ ထုိအရွင္ ျမတ္အျပင္ အျခားအၾကင္ကုိးကြယ္ရာမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ ၾကကုန္၏။ ယင္းကုိးကြယ္ရာမ်ားသည္ မည္သည့္ တစ္စံုတစ္ရာကုိမွ် မဖန္ဆင္းၾကသည့္ျပင္ ၎တုိ႔ ကုိယ္တုိင္ပင္ ဖန္ဆင္းျခင္းခံၾကရေလသည္။ ထုိ႔ျပင္ ၎တုိ႔သည္ မိမိတုိ႔ ကုိယ္တုိင္ႏွင့္ပက္သက္၍ပင္ မည္သည့္ အက်ဳိးယုတ္ေစမႈကုိလည္း ပုိင္ဆုိင္ၾကသည္ မဟုတ္၊ မည္သည့္အက်ဳိး ျဖစ္ထြန္း ေစမႈကုိလည္း ပုိင္ဆုိင္ၾကသည္မဟုတ္ေပ။ ထုိမွတပါး (တစ္စံုတစ္ ေယာက္အား) အသက္ေသဆံုးျခင္းကုိလည္းေကာင္း၊ (တစ္စံုတစ္ေယာက္အား) အသက္ရွင္ေစျခင္းကုိလည္း ေကာင္း၊ (တစ္စံုတစ္ေယာက္အား) ရွင္ျပန္ထေစျခင္း ကုိလည္းေကာင္း၊ အလွ်င္း ပုိင္ဆုိင္ၾကသည္လည္း မဟုတ္ေပတကား။

၀၂၅ း ၄။ ၎ျပင္ ကာဖိရ္ ေသြဖည္ျငင္းပယ္ၾကကုန္ ေသာသူတုိ႔က ဤ “ကုရ္အာန္က်မ္းေတာ္ျမတ္” သည္ ဤသူ(တမန္ေတာ္ျမတ္) လီဆယ္ဖန္တီးထားေသာ မုသားသက္သက္ပင္ျဖစ္သည္။ ဤကိစၥ၌ ၎အား အျခားအမ်ဳိးသားမ်ားကလည္း ကူညီ႐ုိင္းပင္းခဲ့ၾက သည္ဟု ေျပာဆုိၾကေလသည္။ (ယင္းသုိ႔ေျပာဆုိ၍) ထုိကာဖိရ္ ေသြဖည္ျငင္းပယ္ေသာသူတုိ႔သည္ အႀကီး အက်ယ္ မတရားမႈကုိလည္းေကာင္း၊ အႀကီးအက်ယ္ မုသားစကားကုိ လည္းေကာင္း၊ က်ဴးလြန္ခဲ့ၾကေလၿပီ။

၀၂၅ း ၅။ ၎ျပင္ ထုိကာဖိရ္ ေသြဖည္ျငင္းပယ္ေသာ သူတုိ႔က “(ဤကုရ္အာန္က်မ္းျမတ္သည္) ဤသူ ေရးမွတ္ေစခဲ့ေသာ ေရွးသူေဟာင္းတုိ႔၏ အေျခအျမစ္ မရွိေသာပံုျပင္မ်ားသာ ျဖစ္သည္။ တစ္ဖန္ ထုိအေျခ အျမစ္မရွိေသာ၊ ပံုျပင္မ်ားကုိ ဤသူ၏ေရွ႕၀ယ္ နံနက္ယံ၌လည္းေကာင္း၊ ညေနခ်မ္း၌လည္းေကာင္း ဖတ္ၾကားရေလသည္” ဟု ေျပာဆုိၾကကုန္၏။

၀၂၅ း ၆။ (အုိ-နဗီတမန္ေတာ္) အသင္သည္ (၎တုိ႔ အား ဤသုိ႔)ေျပာဆုိ(ေျဖၾကား)ပါေလ။ (အခ်င္းတုိ႔၊) ဤ(ကုရ္အာန္က်မ္းေတာ္)ကုိ မုိးေကာင္းကင္မ်ားႏွင့္ ပထ၀ီေျမ၌ ရွိကုန္ေသာ လွ်ဳိ႕၀ွက္ခ်က္တုိ႔ကုိ သိရွိ ေတာ္မူေသာ အရွင္ျမတ္က ခ်ေပးသနားေတာ္မူခဲ့ ေပသည္။ ဧကန္မလဲြ ထုိအရွင္ျမတ္သည္ အလြန္ တရာ လြတ္ၿငိမ္းခ်မ္းသာခြင့္ေပးေတာ္မူေသာ၊ အလြန္ တရာ သနား ၾကင္နာေတာ္မူေသာ အရွင္ျမတ္ပင္ ျဖစ္ေတာ္မူေပသတည္း။

၀၂၅ း ၇။ ထုိမွတပါး ထုိ “ကာဖိရ္” ေသြဖည္ျငင္းပယ္ ေသာသူတုိ႔က (ဤသုိ႔)ေျပာဆုိၾကေသး၏။ “ဤရစူလ္ တမန္ေတာ္သည္ မည္သုိ႔ေသာ ရစူလ္ တမန္ေတာ္နည္း။ ၎သည္ အစားအစာကုိ စားသံုးေလသည္။ ၎ျပင္ ေစ်းမ်ားတြင္ လွည့္ပတ္သြားလာေလသည္။ ၎၏ ထံသုိ႔ ေကာင္းကင္တမန္တစ္ပါးပါးသည္ အဘယ္ေၾကာင့္ ေစလႊတ္ျခင္းမခံရေလသနည္း။ သုိ႔ေစလႊတ္ျခင္း ခံရပါလွ်င္ ထုိေကာင္းကင္တမန္ သည္လည္း ၎ႏွင့္ အတူ ကူညီသတိေပး ႏႈိးေဆာ္သူျဖစ္ေပမည္။

၀၂၅ း ၈။ သုိ႔တည္းမဟုတ္၊ ၎၏ထံသုိ႔ ဘ႑ာတုိက္ တစ္ခုသည္ အဘယ္ေၾကာင့္ ခ်ေပးျခင္းမခံရသနည္း၊ သုိ႔တည္းမဟုတ္ ၎၌ ဥယ်ာဥ္ တစ္ခုသည္ အဘယ္ေၾကာင့္ မရွိေလသနည္း။ (သုိ႔ရွိခဲ့လွ်င္) ၎သည္ ယင္းဥယ်ာဥ္မွ (သစ္သီး၀လံမ်ား)ကုိ စားသံုးႏုိင္ေပမည္” ထုိမွတပါး ထုိမတရားေသာသူတုိ႔က “အသင္တုိ႔သည္ စုန္းျပဳစားျခင္းခံရေသာ ေယာက္်ားတစ္ဦး၏ေနာက္သုိ႔ သာ လုိက္ေနၾက သည္”ဟုေျပာဆုိၾကကုန္၏။

၀၂၅ း ၉။ (အုိ-နဗီတမန္ေတာ္) ၎တုိ႔သည္ အသင္ႏွင့္ ပက္သက္၍ မည္ကဲ့သို႔ေသာဥပမာပံုေဆာင္ခ်က္မ်ား ခုိင္းႏႈိင္းခဲ့ၾကသည္ကုိ အသင္ ႐ႈပါေလ။ ထုိ႔ေၾကာင့္ပင္ ၎တုိ႔သည္ လမ္းလဲြခဲ့ၾကေခ်ၿပီ။ သုိ႔ျဖစ္ေပရာ ၎တုိ႔သည္ မည္သည့္(ထြက္)လမ္းကုိမွ်ပင္ ေတြ႕ရွိ ႏုိင္ၾကေတာ့မည္ မဟုတ္ေပတကား။

၀၂၅ း ၁၀။ အၾကင္အရွင္ျမတ္သည္ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာႏွင့္ ျပည့္စံုေတာ္မူေပသည္။ အကယ္၍ ထုိအရွင္ျမတ္သည္ အလုိရွိေတာ္မူပါလွ်င္ အသင့္အား ထုိ႔ထက္ပင္ပုိ၍ ေကာင္းမြန္ေသာ အၾကင္ဥယ်ာဥ္မ်ားကုိ ခ်ီးျမႇင့္ ေပးသနားေတာ္မူေပမည္။ ထုိဥယ်ာဥ္မ်ား၏ေအာက္မွ ေခ်ာင္းမ်ားသည္ စီးေတြလ်က္ရွိေခ်မည္။ ၎င္းျပင္ ထုိအရွင္ျမတ္သည္ အသင့္အား ခမ္းနားသုိက္ၿမိဳက္ေသာ အေဆာက္အအံုမ်ားကုိလည္း ခ်ီးျမႇင့္ေပးသနား ေတာ္ မူေပမည္။

၀၂၅ း ၁၁။ ထုိသုိ႔ အလွ်င္းမဟုတ္၊ စင္စစ္မွာကား ၎တုိ႔ သည္ “ကိယာမတ္” ရွင္ျပန္ထမည့္ေန႔ကုိ မဟုတ္မမွန္ ဟူ၍ ျငင္းပယ္ၾကကုန္၏။ စင္စစ္ငါအရွင္ျမတ္သည္ “ကိယာမတ္” ရွင္ျပန္ထမည့္ေန႔ကုိ မဟုတ္မမွန္ဟူ၍ ျငင္းပယ္ေသာသူ၏အဖို႔ မီးေတာက္မီးလွ်ံကုိ အဆင္သင့္ ျပဳလုပ္၍ ထားေတာ္မူၿပီးျဖစ္သည္။

၀၂၅ း ၁၂။ ယင္း မီးေတာက္မီးလွ်ံသည္ ထုိသူတုိ႔အား အေ၀းမွ ျမင္ေလေသာအခါ၊ ထုိသူတုိ႔သည္ ယင္း မီးေတာက္မီးလွ်ံ၏ ဆူညံျခင္းႏွင့္ အမ်က္ေဒါသ ထြက္ျခင္းကုိလည္းေကာင္း၊ ျမည္ဟိန္းျခင္းကုိ လည္းေကာင္း၊ ၾကားၾကရေပမည္။

၀၂၅ း ၁၃။ ထုိ႔ျပင္ ၎တို႔သည္ ယင္းငရဲ၌ က်ဥ္းေျမာင္းေသာ ေနရာတစ္ခုခုတြင္ (သံႀကိဳးမ်ားျဖင့္) ေျခလက္ တုပ္ေႏွာင္လ်က္ ပစ္ခ်ျခင္း ခံၾကရေသာအခါ ၎ တုိ႔သည္ ထုိေနရာ၌ ပ်က္စီးျခင္း (မရဏေသျခင္း တရား)ကုိ ဟစ္ေခၚၾကေပမည္။

၀၂၅ း ၁၄။ (ထုိအခါ ၎တုိ႔သည္ ဤသုိ႔ေျပာၾကားျခင္း ကုိ ခံၾကရေပမည္။) အသင္တုိ႔သည္ ယေန႔ တစ္ခု တည္းေသာ ပ်က္စီးျခင္း (မရဏ ေသျခင္းတရား)ကုိ ဟစ္ေခၚျခင္း မျပဳၾကကုန္လင့္၊ ေျမာက္ျမားစြာေသာ ပ်က္စီးျခင္း (မရဏေသျခင္းတရား)မ်ားကုိ ဟစ္ေခၚ ၾကေလကုန္။

၀၂၅ း ၁၅။ (အုိ-နဗီတမန္ေတာ္) အသင္သည္ (၎တုိ႔ အား ဤသုိ႔)ေျပာၾကားပါေလ။ (အခ်င္းတုိ႔၊) ဤ (ဒုကၡ)သည္ ေကာင္းေလသေလာ၊ သုိ႔တည္းမဟုတ္ “မြတၱကီ” သူေတာ္စင္မ်ား ကတိေပးျခင္းခံၾကရေသာ အၿမဲထာ၀စဥ္ ေနထုိင္စံျမန္းၾကရမည့္ “ဂ်ႏၷတ္” သုခသည္ ေကာင္းျမတ္ ေလသေလာ။ ယင္းဂ်ႏၷတ္ သုခသည္ ထုိမြတၱကီသူေတာ္စင္တုိ႔အဖုိ႔ အက်ဳိးလည္း ျဖစ္သည္။ ေနာက္ဆံုး ျပန္လည္ရာဌာနလည္း ျဖစ္ေပသည္။

၀၂၅ း ၁၆။ ၎တုိ႔သည္ ယင္း“ဂ်ႏၷတ္” သုခတြင္ မိမိတုိ႔ အလုိရွိၾကသည္မ်ားကုိ ရရွိၾကေပမည္။ ၎တုိ႔သည္ ယင္း(ဂ်ႏၷတ္သုခ)၌ အၿမဲထာ၀စဥ္ ေနထုိင္စံျမန္း သူမ်ားျဖစ္ၾကေပမည္။ (ဤသည္) အသင့္အား ဖန္ဆင္းေမြးျမဴေတာ္မူေသာ အရွင္ျမတ္အေပၚ၌ (ေက်းဇူးေတာ္ အေလ်ာက္) ေလွ်ာက္ထားအပ္ေသာကတိပင္ ျဖစ္ေပသတည္း။

၀၂၅ း ၁၇။ ၎ျပင္ အၾကင္ေန႔တြင္ ထုိအရွင္ျမတ္သည္ ထုိသူတုိ႔အားလည္းေကာင္း၊ ထုိသူတုိ႔သည္ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္အျပင္ ကုိးကြယ္ၾကေသာသူတုိ႔အား လည္းေကာင္း၊ စု႐ံုးေတာ္မူၿပီးလွ်င္ “အသင္တုိ႔သည္ပင္ ငါအရွင္ျမတ္၏ ဤကၽြန္မ်ားကုိ လမ္းလဲြေစခဲ့ၾက ေလသေလာ၊ သုိ႔တည္းမဟုတ္ ၎တုိ႔ကုိယ္တုိင္ပင္ လမ္းလဲြခဲ့ၾကေလသေလာ”ဟု ေမးျမန္းေတာ္မူေပမည္။

၀၂၅ း ၁၈။ (ထုိအခါ) ၎တုိ႔သည္ (ဤသုိ႔)ေလွ်ာက္ထား ၾကေပမည္။ (အုိ-အရွင္ျမတ္၊) အရွင္ျမတ္သည္ စင္ၾကယ္ သန္႔ရွင္းေတာ္မူပါ၏။ ကၽြန္ေတာ္မ်ဳိးတုိ႔ သည္ အရွင္ျမတ္အျပင္ အျခားကာကြယ္ေစာင့္ေရွာက္ မည့္ အေဆြခင္ပြန္းမ်ား မျပဳလုပ္၀ံ့ၾကပါ။ သုိ႔ရာတြင္ အရွင္ျမတ္သည္ ထုိသူတုိ႔အားလည္းေကာင္း၊ ထုိသူ တုိ႔၏ အဘ၊ ဘုိး၊ ေဘးတုိ႔အားလည္းေကာင္း၊ ခ်မ္းသာ ႂကြယ္၀ေစေတာ္မူခဲ့ပါသည္။ ေနာက္ဆံုးတြင္ ၎တုိ႔သည္ (အရွင္ျမတ္အား) သတိရျခင္းကုိပင္ ေမ့ေလ်ာ့ၾကၿပီးလွ်င္ ၎တုိ႔ကုိယ္တုိင္ပင္ ပ်က္စီးသြားခဲ့ၾကပါသည္။

၀၂၅ း ၁၉။ ထုိသုိ႔အားျဖင့္ ၎င္းတုိ႔သည္ (အကုိးကြယ္ခံတုိ႔ သည္) အသင္တုိ႔အား (ကိုးကြယ္သူတုိ႔အား) အသင္တုိ႔ ေျပာဆုိၾကကုန္ေသာ စကားႏွင့္စပ္လ်ဥ္း၍ မဟုတ္မမွန္ ဟူ၍ ျငင္းပယ္ၾကေခ်ၿပီ။ သုိ႔ျဖစ္ေပရာ အသင္တုိ႔သည္ မည္သုိ႔မွ် လႊဲေရွာင္ႏုိင္ၾကမည္လည္း မဟုတ္ေပ။ မည္ သည့္ အကူအညီကုိမွ် ရရွိႏုိင္ၾကမည္လည္း မဟုတ္ေပ။ စင္စစ္ေသာ္ကား အသင္တုိ႔အနက္ မည္သူမဆုိ မတရား ျပဳက်င့္သည္ရွိေသာ္ ငါအရွင္ျမတ္သည္ ထုိသူအားႀကီး ေလးေသာျပစ္ဒဏ္ကုိ ျမည္းစမ္းေစေတာ္ မူအ့ံသတည္း။

၀၂၅ း ၂၀။ စင္စစ္ေသာ္ကား ငါအရွင္ျမတ္သည္ အသင့္အလ်င္ ေစလႊတ္ေတာ္မူခဲ့ေသာ ရစူလ္တမန္ေတာ္ အေပါင္းတုိ႔သည္လည္း ဧကန္မလဲြ အစားအစာကုိ မွီ၀ဲစားသံုးၾကေလသည္။ ထုိ႔ျပင္ ၎တုိ႔သည္ ေစ်းမ်ားတြင္လည္း လွည့္ပတ္သြားလာၾကေလသည္။ စင္စစ္မွာမူကား ငါအရွင္ျမတ္သည္ အသင္တုိ႔ အနက္ တစ္ဦးကုိ တစ္ဦး၏အဖုိ႔ စမ္းသပ္မႈပင္ ျပဳလုပ္ေတာ္မူခဲ့ေပသည္။ အသင္တုိ႔သည္ သည္းခံၾက မည္ေလာ။ စင္စစ္ေသာ္ကား အသင့္အား ဖန္ဆင္း ေမြးျမဴေတာ္မူေသာ အရွင္ျမတ္သည္ အရာခပ္သိမ္း တုိ႔ကုိ ေကာင္းစြာ ႐ႈျမင္ေတာ္မူေသာအရွင္ျမတ္ပင္ ျဖစ္ေတာ္မူေပသတည္း။

၀၂၅ း ၂၁။ စင္စစ္ ငါအရွင္ျမတ္ႏွင့္ေတြ႕ဆုံမႈကို မေမွ်ာ္ လင့္ၾကေသာ (မစိုးရိမ္ၾကေသာ)သူတို႔က အဘယ္ ေၾကာင့္ ““မလာအိကဟ္”” ေကာင္းကင္တမန္မ်ားသည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ထံ ဆင္းသက္၍ မလာၾကသနည္း။ သို႔တည္း မဟုတ္ အဘယ္ေၾကာင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ မိမိတို႔အား ဖန္ဆင္းေမြးျမဴေတာ္မူေသာ အရွင္ျမတ္ကို မဖူးေျမာ္ ၾကရပါသနည္း၊ ဟု ေျပာဆိုၾကကုန္၏။ ဧကန္မလဲြ ၎တို႔သည္ မိမိတို႔စိတ္ထဲ၌ မိမိတို႔ကိုယ္ကို အထင္ႀကီး ခဲ့ၾကကုန္၏။ ထုိ႔ျပင္ ၎တို႔သည္ အႀကီးအက်ယ္ ဆိုးသြမ္းျခင္းအားျဖင့္ စည္းကမ္းက်ဴးလြန္ခဲ့ၾကကုန္၏။

၀၂၅ း ၂၂။ အၾကင္ေန႔တြင္ ၎တို႔သည္ ““မလာအိကဟ္”” ေကာင္းကင္တမန္တို႔အား ေတြ႕ျမင္ၾကေပမည္။ ထုိေန႔ တြင္ ျပစ္မႈရွိသူတို႔၌ မည္သည့္ ၀မ္းေျမာက္ျခင္းမွ် မရွိသည့္ျပင္၊ ၎တို႔သည္ (ေကာင္းကင္တမန္တို႔ ႏွင့္) ကင္းပါရေစ၊ ကင္းေ၀းပါေစဟု ေျပာဆိုၾကေပမည္။

၀၂၅ း ၂၃။ ထုိ႔ျပင္ ငါအရွင္ျမတ္သည္ (ထိုေန႔တြင္) ၎တို႔ ျပဳလုပ္ခဲ့ၾကေသာ အျပဳအမူမ်ားဘက္သို႔ လွည့္ေတာ္ မူမည္။ ထုိ႔ေနာက္ ငါအရွင္ျမတ္သည္ ယင္းအျပဳအမူ မ်ားကို ႀကဲျဖန္႔ထားေသာ ျမဴမႈန္႔မ်ား ျဖစ္ေစေတာ္ မူမည္။

၀၂၅ း ၂၄။ ““ဂ်ႏၷတ္”” သုခဘုံသားတို႔မွာကား ထိုေန႔တြင္ ေနရာဌာနအားျဖင့္လည္း၊ အေကာင္းဆုံးျဖစ္ၾကေပ မည္။ ေန႔လည္အခ်ိန္ အနားယူ အပန္းေျဖေသာေနရာ အားျဖင့္လည္း အေကာင္းဆံုးပင္ ျဖစ္ၾကအံ့သတည္း။

၀၂၅ း ၂၅။ ၎ျပင္ အၾကင္ေန႔တြင္ မိုးေကာင္းကင္သည္ မိုးတိမ္(ထြက္ေပၚလာသည့္)အတြက္ ပြင့္သြားေပမည္။ မိုးတိမ္ႏွင့္တကြ အက္ကဲြ၍ သြားေပမည္။ ထုိ႔ျပင္ ““မလာအိကဟ္”” ေကာင္းကင္တမန္တို႔သည္ ဆင္းသက္၍ လာၾကေပမည္။

၀၂၅ း ၂၆။ ထိုေန႔တြင္ စိုးမိုးအုပ္ခ်ဳပ္မႈ အစစ္အမွန္သည္ ““ရဟ္မာန္”” က႐ုဏာေတာ္ရွင္၌သာ ရွိေပမည္။ စင္စစ္ ထိုေန႔သည္ ““ကာဖိရ္”” ေသြဖည္ျငင္းပယ္ေသာ သူတို႔အဖို႔ လြန္စြာ ခက္ခဲေသာေန႔ပင္ျဖစ္ခ်ိမ့္မည္။

၀၂၅ း ၂၇။ ထုိမွတပါး အၾကင္ေန႔တြင္ မေတာ္မတရား ျပဳမူေသာသူသည္ ““ေၾသာ္-ငါသည္ ရစူလ္တမန္ ေတာ္ျမတ္ႏွင့္အတူ တရားလမ္းမွန္ကုိ လိုက္ခဲ့ေသာ္၊ ေကာင္းေလစြ”” ဟု ေျပာဆိုလ်က္ မိမိလက္ႏွစ္ဖက္ ကို ကိုက္ေပမည္။

၀၂၅ း ၂၈။ ေၾသာ္-ျဖစ္မွျဖစ္ရေလျခင္း၊ ငါသည္ မည္သူ မည္၀ါကို အေဆြခင္ပြန္း မျပဳခဲ့လွ်င္ ေတာ္ေလစြ။

၀၂၅ း ၂၉။ မုခ်ဧကန္ ၎သည္ ကၽြႏ္ုပ္ထံသုိ႔ ဆုံးမ ၾသ၀ါဒေရာက္ရွိလာၿပီး ေနာက္မွပင္ ထိုဆုံးမၾသ၀ါဒ (ကို လိုက္နာျခင္း)မွ လဲြေခ်ာ္ေစခဲ့သည္။ စင္စစ္ ေသာ္ကား ႐ႈိင္တြာန္ မိစၦာေကာင္သည္ လူသားတို႔အား စြန္႔ပစ္ထားသူပင္ ျဖစ္ေခ်သတည္း။

၀၂၅ း ၃၀။ ထို႔ျပင္ ရစူလ္တမန္ေတာ္ျမတ္က ““အုိ-ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳးအား ဖန္ဆင္းေမြးျမဴေတာ္မူေသာအရွင္ ျမတ္၊ ဧကန္အမွန္ ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳး၏ အမ်ိဳးသားမ်ား သည္ ဤကုရ္အာန္က်မ္းျမတ္ေတာ္ကို စြန္႔ပစ္၍ ထားခဲ့ၾကပါသည္”” ဟု ေလွ်ာက္ထားေပမည္။

၀၂၅ း ၃၁။ စင္စစ္ ငါအရွင္ျမတ္သည္ ဤနည္းအတိုင္းပင္ နဗီတမန္ေတာ္တိုင္း၌ မႈျပစ္ရွိသူတို႔အနက္မွ ရန္သူမ်ား ျပဳလုပ္ေတာ္မူခဲ့၏။ စင္စစ္ အသင့္အား ဖန္ဆင္း ေမြးျမဴေတာ္မူေသာ အရွင္ျမတ္သည္ပင္ တရားလမ္းမွန္ သုိ႔ ပို႔ေဆာင္ေတာ္မူေသာအရွင္အျဖစ္ လည္းေကာင္း၊ ကူညီေဆာင္မသူ အျဖစ္လည္းေကာင္း၊ လုံေလာက္ေတာ္ မူေပသတည္း။

၀၂၅ း ၃၂။ ၎ျပင္ ကာဖိရ္ ေသြဖယ္ျငင္းပယ္ေသာ သူတို႔က ““အဘယ္ေၾကာင့္ ကုရ္အာန္က်မ္းေတာ္ျမတ္ သည္ ထိုသူ၏အေပၚ၌ တစ္ႀကိမ္တည္း (အစအဆုံး) အလုံးစုံ ခ်ေပးျခင္းကို မခံခဲ့ရပါသနည္း၊”” ဟု ေျပာဆိုၾကကုန္၏။ ယင္း(သို႔ အလီလီခ်ေပးေတာ္ မူျခင္း)မွာ ငါအရွင္ျမတ္သည္ အသင္၏စိတ္ႏွလုံးကို ႀကံ႕ခိုင္ေစေတာ္မူအံ့ေသာငွာျဖစ္၏။ ၎ျပင္ ငါအရွင္ ျမတ္သည္ ယင္းကုရ္အာန္က်မ္းေတာ္ျမတ္ကို တျဖည္း ျဖည္း ဆိုင္းငံ့၍ ခ်ေပးသနားေတာ္မူခဲ့၏။

၀၂၅ း ၊၃၃။ စင္စစ္ေသာ္ကား ၎တို႔သည္ အသင့္ထံသုိ႔ မည္မွ်ပင္ အံ့ဖြယ္ထူးဆန္းေသာ ဥပမာ ပုံေဆာင္ခ်က္ ကိုပင္ ယူေဆာင္၍ လာၾကေစကာမူ၊ ငါအရွင္ျမတ္ သည္ တိက်မွန္ကန္သည့္ျပင္ ရွင္းလင္းေဖာ္ျပခ်က္ အားျဖင့္ ပိုမို၍ေကာင္းမြန္ေသာ (၎င္း၏)အေျဖကို အသင့္ထံသုိ႔ ပို႔ေဆာင္ ေတာ္မူခဲ့သည္ခ်ည္းသာ။

၀၂၅ း ၃၄။ ထိုသူတုိ႔ပင္ ““ဂ်ဟႏၷမ္”” ငရဲဘုံသို႔ မ်က္ႏွာ ေမွာက္လ်က္ (တရြတ္တိုက္ဆဲြကာ) ပို႔ေဆာင္ျခင္းကို ခံၾကရေပမည္။ ထုိသူတို႔ကား ေနရာဌာနအားျဖင့္ အဆုိးဆုံးေသာသူမ်ား၊ တရားလမ္းစဥ္အားျဖင့္ လြန္စြာ မွားယြင္းေသာသူမ်ားသာ ျဖစ္ၾကကုန္သတည္း။

၀၂၅ း ၃၅။ ထိုမွတပါး စင္စစ္ဧကန္ ငါအရွင္ျမတ္သည္ မူစာအား (ေတာင္ရာတ္)က်မ္းဂန္ကို ခ်ီးျမႇင့္ေပးသနား ေတာ္မူခဲ့၏။ ၎ျပင္ ထိုမူစာႏွင့္အတူ ၎၏ ေနာင္ေတာ္ဟာ႐ူန္အား ကူညီေဖာ္ ကူညီဖက္အျဖစ္ ျပဳလုပ္ေပးေတာ္မူခဲ့၏။

၀၂၅ း ၃၆။ ထို႔ေနာက္ ငါအရွင္ျမတ္သည္ (၎တို႔ႏွစ္ပါး အား) အသင္တို႔ႏွစ္ဦးသည္ ငါအရွင္ျမတ္၏ သက္ေသ လကၡဏာေတာ္မ်ားကို မဟုတ္မမွန္ဟူ၍ ျငင္းပယ္ခဲ့ၾက ကုန္ေသာ အမ်ိဳးသားတို႔ထံ သြားၾကေလကုန္ ဟု မိန္႔ၾကားေတာ္မူခဲ့၏။ (ထိုအခါ ၎တို႔ႏွစ္ပါးသည္ ထိုအမ်ိဳးသား တို႔ထံ သြားေရာက္၍ သာသနာျပဳခဲ့ၾကေသာ္လည္း ၎တို႔သည္ ယုံၾကည္လက္ခံျခင္းမျပဳဘဲ ျငင္းပယ္ခဲ့ ၾကေလသည္)။ သို႔ျဖစ္ေပရာ ငါအရွင္ျမတ္သည္ ထိုအမ်ိဳးသားတို႔အား လုံး၀ဖ်က္ဆီးေတာ္မူခဲ့၏။

၀၂၅ း ၃၇။ ထိုနည္းတူစြာ ႏူဟ္၏ အမ်ိဳးသားတို႔အား ၎တို႔သည္ ရစူလ္တမန္ေတာ္မ်ားအား မဟုတ္မမွန္ ဟူ၍ ျငင္းပယ္ခဲ့ၾကေသာအခါ ငါအရွင္ျမတ္သည္ ၎တို႔အားလည္း နစ္ျမဳပ္ေစေတာ္မူခဲ့၏။ ထုိ႔ျပင္ ငါအရွင္ျမတ္သည္ ၎ို႔အား လူခပ္သိမ္းတို႔အဖို႔ သက္ေသလကၡဏာ တစ္ရပ္ျပဳလုပ္ေတာ္မူခဲ့၏။ ၎ျပင္ ငါအရွင္ျမတ္သည္ မေတာ္မတရား ျပဳလုပ္ေသာ သူတို႔အဖို႔ ျပင္းျပနာက်င္ဖြယ္ျဖစ္ေသာ ျပစ္ဒဏ္ကို
အဆင္သင့္ ျပဳလုပ္၍ ထားရွိေတာ္မူသည္။

၀၂၅ း ၃၈။ ထိုမွတပါး အာဒ္အမ်ိဳးသားတို႔အားလည္း ေကာင္း၊ ဆမူဒ္အမ်ိဳးသားတို႔အားလည္းေကာင္း၊ ““ရတစ္ၥ”” ၿမိဳ႕သားတို႔အားလည္းေကာင္း၊ ၄င္းတို႔အၾကား ၌ ေျမာက္ျမားစြာေသာ မ်ိဳးႏြယ္တို႔အားလည္းေကာင္း၊ (ငါအရွင္ျမတ္သည္ ဖ်က္ဆီးေတာ္မူခဲ့၏။)

၀၂၅ း ၃၉။ စင္စစ္ ငါအရွင္ျမတ္သည္ (ထိုထုိေသာအမ်ိဳး သားတို႔အနက္) အသီးသီးတို႔၏အက်ိဳးငွာ ဥပမာ ပုံေဆာင္ခ်က္မ်ားကို ခိုင္းႏႈိင္းေတာ္မူခဲ့၏။ (သို႔ပါလ်က္ ၎တို႔သည္ မဟုတ္မမွန္ဟူ၍ပင္ ျငင္းပယ္ခဲ့ၾက၏၊) ထိုအခါ ငါအရွင္ျမတ္သည္ အသီးသီးတို႔အား လုံး၀ ဖ်က္ဆီးေတာ္မူခဲ့၏။

၀၂၅ း ၄၀။ စင္စစ္ေသာ္ကား ၎တို႔သည္ (မကၠာၿမိဳ႕သား ကာဖိရ္မ်ားသည္) အလြန္ဆိုးရြားေသာ မိုးရြာသြန္းေစ ျခင္းကို ခံခဲ့ရေသာၿမိဳ႕ရြာသို႔ ဧကန္အမွန္ ေရာက္ရွိ ခဲ့ၾကကုန္၏။ သို႔ပါလ်က္ ၎တို႔သည္ ယင္း(ျပစ္ဒဏ္ ၏အမွတ္လက္ၡဏာမ်ား)ကို မျမင္ခဲ့ၾကေလသေလာ။ ထိုသုိ႔ အလွ်င္းမဟုတ္။ စင္စစ္မွာမူကား ၎တို႔သည္ ရွင္ျပန္ထျခင္းကို ျဖစ္ရန္လကၡဏာရွိသည္ဟူ၍ပင္ မေမွ်ာ္လင့္ၾကေပ။

၀၂၅ း ၄၁။ ၎ျပင္ ထုိသူတို႔သည္ အသင့္အား ေတြ႕ျမင္ ၾကေသာအခါ ““အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္သည္ ရစူလ္ တမန္ေတာ္အျဖစ္ ေစလႊတ္ေတာ္မူေသာ သူသည္ ဤသူ ပင္ေလာ”” ဟု အသင့္အား ေျပာင္ေလွာင္ၾကကုန္၏။

၀၂၅ း ၄၂။ ““အကယ္၍သာ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ မိမိတို႔၏ ကိုုးကြယ္ရာဘုရားမ်ား(အား ၾကည္ညိဳျမတ္ႏိုးရာ)၌ စဲြၿမဲႀကံ႕ခိုင္စြာ မရွိခဲ့ၾကပါလွ်င္ ဧကန္မလဲြ ၎သည္ ကၽြႏု္ပ္တို႔အား ထိုကိုးကြယ္ရာဘုရားမ်ားမွ ေ၀းေအာင္ ျပဳခဲ့ၿပီးသာ ျဖစ္ေပသည္””။ စင္စစ္ေသာ္ကား ၎တို႔ သည္ မၾကာျမင့္မီ ျပစ္ဒဏ္ကို ေတြ႕ျမင္ၾကေသာ အခါ မည္သူသည္ လမ္းလဲြသူျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိ သြားၾကေပမည္။

၀၂၅ း ၄၃။ (အို-နဗီတမန္ေတာ္၊) မိမိ၏စိတ္အလိုဆႏၵကို မိမိ၏ကိုးကြယ္ရာအျဖစ္ ျပဳလုပ္ခဲ့ေသာသူ၏အေၾကာင္း ကို အသင္သည္ သိျမင္ခဲ့ၿပီ မဟုတ္ေလာ။ သို႔ပါလ်က္ အသင္သည္ ထိုသူ၏အေပၚ၌ အုပ္ထိန္းသူအျဖစ္ ရွိေနႏိုင္ပါသေလာ။

၀၂၅ း ၄၄။ သို႔တည္းမဟုတ္ ထိုသူတို႔အနက္ မ်ားစြာေသာ သူတို႔သည္ ၾကားၾကသည္။ သို႔မဟုတ္ နားလည္ၾက သည္ဟု အသင္ထင္မွတ္ေလ သေလာ။ ၎တို႔သည္ ကုလားအုတ္၊ ကၽြဲ၊ ႏြား၊ တိရစ္ၦာန္ မ်ားကဲ့သို႔သာ လွ်င္ ျဖစ္ၾကသည္။ ထိုမွ်မက (ထိုတိရစၦာန္မ်ားထက္ပင္) သာလြန္ လမ္းလြဲသူမ်ားျဖစ္ၾကကုန္သတည္း။

၀၂၅ း ၄၅။ အသင္သည္ မိမိအား ဖန္ဆင္းေမြးျမဴေတာ္ မူေသာ အရွင္ျမတ္က (အရာ၀တၳဳခပ္သိမ္းတို႔၏) အရိပ္ကို မည္သို႔မည္ပုံ ျပန္႔ေစေတာ္ မူခဲ့ေၾကာင္း ေလ့လာဆင္ျခင္ သုံးသပ္ျခင္း မျပဳခဲ့ေလသေလာ။
၊စင္စစ္ေသာ္ကား ထိုအရွင္ျမတ္သည္ အလို ရွိေတာ္မူခဲ့ပါလွ်င္ ထိုအရိပ္ကို (လႈပ္ရွားႏိုင္ျခင္း မရွိေစဘဲ) တည္ၿငိမ္ေအာင္ ျပဳလုပ္ေတာ္မူခဲ့မည္ သာတည္း။ ထို႔ေနာက္ ငါအရွင္ျမတ္သည္ ေနကို ထိုအရိပ္ႏွင့္ စပ္လ်ဥ္း၍ သက္ေသ လကၡဏာတစ္ရပ္ ျပဳလုပ္ေတာ္မူ ခဲ့၏။

၀၂၅ း ၄၆။ ထို႔ေနာက္ ငါအရွင္ျမတ္သည္ ယင္းအရိပ္ကို မိမိအထံေတာ္သုိ႔ တျဖည္ျဖည္း ဆဲြယူ႐ုပ္သိမ္းေတာ္ မူခဲ့၏။

၀၂၅ း ၄၇။ ထိုမွတပါး ထိုအရွင္ျမတ္သည္ပင္လွ်င္ ညဥ့္ ကို အသင္တို႔အဖို႔ အကြယ္အကာ အဖုံးအအုပ္၊ အိပ္စက္ျခင္းကို အပန္းေျဖရာ ျပဳလုပ္ေတာ္မူခဲ့ေသာ အရွင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ၎ျပင္ ထိုအရွင္ျမတ္သည္ပင္ ေန႔ကို ရွင္ျပန္ရာကာလ ျပဳလုပ္ေတာ္မူခဲ့ေပသတည္း။

၀၂၅ း ၄၈။ ၎ျပင္ ထိုအရွင္ျမတ္သည္ပင္ ေလမ်ားကို မိမိက႐ုဏာေတာ္ (၀ါ) မိုးမရြာမီ ေရွ႕ေျပးသတင္း ေကာင္းအျဖစ္ ေစလႊတ္ေတာ္မူခဲ့၏။ ထိုမွတပါး ငါ အရွင္ျမတ္သည္ မိုးေကာင္းကင္မွ စင္ၾကယ္သန္႔ရွင္း ေအာင္ ျပဳလုပ္ေသာ (မိုး)ေရကို ခ်ေပးသနားေတာ္ မူခဲ့၏။

၀၂၅ း ၄၉။ (ယင္းကဲ့သုိ႔ ခ်ေပးသနားေတာ္မူျခင္းမွာ) ငါ အရွင္ျမတ္သည္ အသက္မရွိေသာ (၀ါ) ေသြ႕ေျခာက္ လ်က္ရွိေသာ ၿမိဳ႕ရြာကို ထိုေရျဖင့္ ရွင္ေစေတာ္မူအံ့ ေသာငွာ (၀ါ) စိုျပည္စိမ္းလန္းေစေတာ္မူအံ့ေသာငွာ လည္းေကာင္း၊ ငါအရွင္ ဖန္ဆင္းေတာ္မူခဲ့ေသာ ေျမာက္ျမားစြာေသာ ကုလားအုတ္၊ ကၽြဲ၊ ႏြား တိရစၦာန္မ်ားႏွင့္ လူတို႔အား ထိုေရကို တိုက္ေကၽြးေတာ္ မူအံ့ေသာငွာလည္းေကာင္း၊ ျဖစ္ေပ၏။

၀၂၅ း ၅၀။ ထိုမွတပါး ဧကန္မလဲြ ငါအရွင္ျမတ္သည္ ထိုေရကို ၎တို႔အၾကား၀ယ္ ေ၀ငွ၍ ေပးကမ္းေတာ္ မူခဲ့၏။ သို႔မွသာလွ်င္ ၎တို႔သည္ တရားရရွိ ၾကေပမည္။ သို႔ပါလ်က္ ၎တို႔အနက္ အမ်ားဆုံးေသာ သူတို႔မွာမူကား ေက်းဇူးကန္းခဲ့ၾကသည္သာတည္း။

၀၂၅ း ၅၁။ စင္စစ္ေသာ္ကား အကယ္၍သာ ငါအရွင္ျမတ္ သည္ အလိုရွိေတာ္မူခဲ့ပါလွ်င္ ရြာတိုင္းရြာတိုင္းတြင္ သတိေပးႏိႈးေဆာ္သူတစ္ပါးစီကို လႊတ္ေတာ္မူခဲ့မည္သာ။

၀၂၅ း ၅၂။ သို႔ျဖစ္ေပရာ (အို-နဗီတမန္ေတာ္၊) အသင္ သည္ ကာဖိရ္ေသြဖည္ျငင္းပယ္ေသာသူတို႔၏စကားကို လိုက္နာျခင္းမျပဳဘဲ၊ ဤကုရ္အာန္က်မ္းေတာ္ျမတ္ျဖင့္ ၎တို႔အား ႀကီးက်ယ္ျပင္းထန္စြာယွဥ္ၿပိဳင္ပါေလ။

၀၂၅ း ၅၃။ ထိုမွတပါး ထိုအရွင္ျမတ္သည္ပင္ ပင္လယ္ ႏွစ္ခုကို ေပါင္းစပ္ေပးေတာ္မူေသာအရွင္ ျဖစ္ေတာ္မူေပ ရာ၊ (ထိုပင္လယ္ႏွစ္ခုအနက္) ဤတစ္ခုေသာ ပင္လယ္ (ေရ)မွာ ရသာရွိ၍ ခ်ိဳၿမိန္ေသာ၊ ေရငတ္ေျပေစေသာ (ေရ)ျဖစ္၏။ သို႔ရာတြင္ ဤတစ္ခုေသာ ပင္လယ္ (ေရ)မွာကား ငန္၍ ခါး(ေသာ ေရပင္) ျဖစ္ေပသည္။ တစ္ဖန္ ထိုအရွင္ျမတ္သည္ ထိုပင္လယ္ႏွစ္ခု၏အၾကား ၀ယ္ ေသးသြယ္ေသာအဆက္တစ္ခုကို ထားရွိေတာ္မူခဲ့ သည့္ျပင္ (တစ္ဘက္မွ ေရသည္ ေနာက္တစ္ဘက္မွ ေရႏွင့္ ေရာေႏွာျခင္းမရွိေစရန္ ခိုင္လံုေသာ) အတား အဆီးတစ္ခုျဖင့္ ကာဆီး၍ ထားရွိေတာ္မူခဲ့၏။

၀၂၅ း ၅၄။ တစ္ဖန္ ထိုအရွင္ျမတ္သည္ပင္ (ကလလ) ေရ(ၾကည္)ျဖင့္ လူကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူေသာ အရွင္ ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ထုိ႔ေနာက္ ထိုအရွင္ျမတ္သည္ ထို လူကို (ေသြးရင္းသားရင္းျဖစ္ေသာ) ေဆြးမ်ိဳးသား ခ်င္း ေတာ္စပ္သူမ်ားႏွင့္လည္းေကာင္း၊ ထိမ္းျမားမႈျဖင့္ ေဆြမ်ိဳး ေတာ္စပ္သူမ်ား ကိုလည္းေကာင္း၊ ျဖစ္ေစေတာ္ မူခဲ့၏။ စင္စစ္ေသာ္ကား အသင့္အား ဖန္ဆင္းေမြးျမဴ ေတာ္မူေသာအရွင္ျမတ္သည္ တန္ခိုးေတာ္ႏွင့္ ျပည့္စုံ ေတာ္မူေသာ အရွင္ျမတ္ပင္ ျဖစ္ေတာ္မူေပသတည္း။

၀၂၅ း ၅၅။ သို႔ရာတြင္ ထို(မုရွ္ရစ္က္)တို႔မွာမူကား အၾကင္ အရာမ်ားကို အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္ႏွင့္ယွဥ္ၿပိဳင္၍ ဆည္းကပ္ကိုးကြယ္ၾကကုန္၏။ ထိုအရာမ်ားသည္ ၎တို႔အား အက်ိဳးျဖစ္ထြန္းေစႏိုင္ၾကသည္လည္း မဟုတ္ေပ။ ထိုနည္းတူစြာ ၎တို႔အား အက်ဳိးယုတ္ ေစႏိုင္ၾကသည္လည္း မဟုတ္ေပ။ စင္စစ္ေသာ္ကား “ကာဖိရ္” ေသြဖည္ျငင္းပယ္ေသာသူသည္ မိမိအား ဖန္ဆင္းေမြးျမဴေတာ္မူေသာအရွင္ျမတ္ဘက္မွ ေက်ာ ခိုင္းသူပင္ ျဖစ္ေပသည္။

၀၂၅ း ၅၆။ စင္စစ္ေသာ္ကား (အို-နဗီတမန္ေတာ္၊) ငါ အရွင္ျမတ္သည္ အသင့္အား သတင္းေကာင္း ေျပာၾကားသူႏွင့္ သတိေပးႏိႈးေဆာ္သူ အျဖစ္သာ ေစလႊတ္ေတာ္မူခဲ့၏။

၀၂၅ း ၅၇။ (အို-နဗီတမန္ေတာ္၊) အသင္သည္ ေျပာၾကား ပါေလ။ (အခ်င္းတို႔၊) မည္သူမဆို အလိုရွိခဲ့လွ်င္ မိမိအား ဖန္ဆင္းေမြးျမဴေတာ္မူေသာ အရွင္ျမတ္ အထံေတာ္သုိ႔ သြားရာလမ္းကို ေရြးခ်ယ္ရန္မွတပါး ငါသည္ ယင္း(အမိန္႔ေတာ္မ်ားကို ပို႔ေဆာင္ျခင္း)ႏွင့္ စပ္လ်ဥ္း၍ အသင္တို႔ထံ မည္သည့္အဖိုးအခကိုမွ် ေတာင္းဆိုသည္ မဟုတ္ေပ။

၀၂၅ း ၊၅၈။ ၎ျပင္ (အို-နဗီတမန္ေတာ္၊) အသင္သည္ မည္သည့္အခါ၌မွ် ေသဆုံးေတာ္မူမည္ မဟုတ္ေသာ အၿမဲထာ၀ရ ရွင္ေတာ္မူေသာ အရွင္ျမတ္အေပၚ၌ သာလွ်င္ ယုံပုံလႊဲအပ္ပါေလ။ ထိုမွတပါး အသင္သည္ ထိုအရွင္ျမတ္အား ခ်ီးမြမ္းေထာမနာျပဳျခင္းကို ႁမြက္ဆို ပါေလ။ စင္စစ္ေသာ္ကား ထိုအရွင္ျမတ္သည္ပင္ မိမိ ကၽြန္မ်ား၏ ျပစ္မႈတို႔ကို သိေတာ္မူေသာအရွင္အျဖစ္ လုံေလာက္၏။

၀၂၅ း ၅၉။ အၾကင္အရွင္ျမတ္သည္ မိုးေကာင္းကင္မ်ား ကိုလည္းေကာင္း၊ ပထ၀ီေျမကိုလည္းေကာင္း၊ ယင္း မိုးေကာင္းကင္မ်ားႏွင့္ ပထ၀ီေျမႏွစ္ခုလုံး၏ အၾကား၌ ရွိသည္တို႔ကိုလည္းေကာင္း၊ ေျခာက္ရက္တြင္ ဖန္ဆင္း ေတာ္မူခဲ့ၿပီးေနာက္ “အရ္ရွ္” ပလႅင္ေတာ္ထက္၀ယ္ စံၿမန္း ေတာ္မူခ့ဲ၏။ ထုိ(အရွင္ျမတ္သည္ပင္) “ရဟ္မာန္” ႀကီးမားလွေသာ က႐ုဏာေတာ္ရွင္ ျဖစ္ေတာ္မူေပရာ ထို “ရဟ္မာန္” ႀကီးမားလွေသာ
က႐ုဏာေတာ္ရွင္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ သိရွိသူ တစ္ဦးတစ္ေယာက္အား ေမးျမန္း ရာ၏။

၀၂၅ း ၆၀။ စင္စစ္ေသာ္ကား ၎တို႔အား အသင္တို႔သည္ “ရဟ္မာန္” ႀကီးမားလွေသာ က႐ုဏာေတာ္ရွင္အား “စဂ်ီဒဟ္” ပ်ပ္၀ပ္ ဦးခ်ၾကေလကုန္ဟု ေျပာၾကားခဲ့ပါလွ်င္ ၎တို႔က “ရဟ္မာန္” ဟူသည္ အဘယ္နည္း၊ ကၽြႏု္ပ္တို႔သည္ အသင္ အကၽြႏ္ုပ္တို႔အား အမိန္႔ေပးေသာ အရာကို “စဂ်္ဒဟ္” ပ်ပ္၀ပ္ဦးခ်ၾကရပါမည္ေလာဟု ဆိုၾကကုန္၏။ စင္စစ္ (ဤေျပာဆို ၫႊန္ၾကားမႈသည္) ၎တို႔၌ စက္ဆုပ္မႈကို ပိုမိုတိုးတက္ေစခဲ့ေပသတည္း။

၀၂၅ း ၆၁။ အၾကင္အရွင္ျမတ္သည္ “ဗရ္ကသ္” မဂၤလာႏွင့္အလြန္ျပည့္စုံေတာ္မူ၏။ ထိုအရွင္ျမတ္သည္ မိုး ေကာင္းကင္၌ ဆယ့္ႏွစ္ရာသီ အင္သာစက္မ်ားကို ၿဂိဳဟ္နကၡတ္မ်ားကို ျပဳလုပ္ေတာ္မူခဲ့၏။ ထိုမွတပါး ထိုအရွင္ျမတ္သည္ ယင္းမိုးေကာင္းကင္၌ ဆီးမီး တစ္ခုကို လည္းေကာင္း၊ လင္း၀င္းေတာက္ပေသာ လ စႏၵာကုိလည္းေကာင္း၊ ျပဳလုပ္ဖန္ဆင္းေတာ္မူခဲ့၏။

၀၂၅ း ၆၂။ ထိုမွတပါး ထိုအရွင္ျမတ္သည္ပင္ အၾကင္သူ၏ အဖို႔ ညဥ့္ကိုလည္းေကာင္း၊ ေန႔ကိုလည္းေကာင္း၊ တစ္ခု၏ေနာက္တစ္ခု အလွည့္က် သြားလာေသာအရာ မ်ားပင္ ျပဳလုပ္ေတာ္မူခဲ့၏။ ထိုသူသည္ သိနား လည္ရန္ အလိုရွိခဲ့၏။ သို႔တည္းမဟုတ္ ေက်းဇူး သိတတ္ရန္ ရည္စူး ခဲ့ေပသတည္း။

၀၂၅ း ၆၃။ စင္စစ္ေသာ္ကား “ရဟ္မာန္” ႀကီးမားလွေသာ က႐ုဏာေတာ္ရွင္၏ ကၽြန္မ်ားသည္ အၾကင္သူမ်ားပင္။ ထိုသူတို႔သည္ ပထ၀ီေျမေပၚ၀ယ္ က်ိဳးႏံြစြာ၊ ျဖည္းညင္း စြာ၊ ဣေျႏ္ၵသိကၡာရွိစြာ၊ လမ္းေလွ်ာက္ၾကကုန္၏။ ထုိမွတပါး အသိအလိမၼာ ကင္းမဲ့ၾကေသာသူမ်ားသည္ ၎တို႔ႏွင့္ စကားေျပာဆိုၾကေသာအခါ ၎တို႔သည္ ေကာင္းမြန္စြာ ပဋိပကၡ ကင္းၿငိမ္းေသာစကားကို အျပစ္မျဖစ္ေစေသာစကားကို ေျပာဆိုၾကကုန္၏ ။

၀၂၅ း ၆၄။ ၎ျပင္ အၾကင္သူမ်ားပင္ ထိုသူတို႔သည္ မိမိတို႔အား ဖန္ဆင္းေမြးျမဴေတာ္မူေသာ အရွင္ျမတ္၏ ေရွ႕ေတာ္ေမွာက္၀ယ္ “စဂ်္ဒဟ္” ပ်ပ္၀ပ္ ဦးခ်ၾကလ်က္ လည္းေကာင္း၊ မတ္တတ္ရပ္ၾကလ်က္လည္းေကာင္း၊ ညဥ့္ကို ကုန္လြန္ေစၾကကုန္၏။

၀၂၅ း ၆၅။ ထို႔ျပင္ အၾကင္သူမ်ားပင္။ ထိုသူတို႔သည္ (ဤသို႔)ေလွ်ာက္ထားၾကကုန္၏။ အို-ကၽြန္ေတာ္္မ်ိဳးတို႔အား ဖန္ဆင္းေမြးျမဴေတာ္မူေသာ အရွင္ျမတ္၊ အရွင္ျမတ္သည္ ဂ်ဟႏၷမ္ငရဲ၏ျပစ္ဒဏ္ကို ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳးတို႔မွ ဖယ္ရွားေပးေတာ္မူပါ။ ဧကန္မလြဲ ယင္းဂ်ဟႏၷမ္ငရဲ၏ ျပစ္ဒဏ္သည္ကား ပ်က္စီးမႈပင္၊ ျပင္းထန္လွေသာ ဒုကၡပင္၊ အဆက္မျပတ္ သက္ေရာက္အံ့ေသာ ျပစ္ဒဏ္ပင္ ျဖစ္ပါသည္။

၀၂၅ း ၆၆။ ဧကန္စင္စစ္ ယင္းဂ်ဟႏၷမ္ငရဲသည္ စခန္းခ်ရာ ေနရာအျဖစ္လည္းေကာင္း၊ ေနထိုင္ရာေနရာအျဖစ္ လည္းေကာင္း၊ အလြန္ညံ့ဖ်င္း လွပါသည္။

၀၂၅ း ၆၇။ ထိုမွတပါး အၾကင္သူမ်ားပင္။ ထိုသူတို႔သည္ သုံးစဲြၾကေသာအခါ အခ်ည္းႏွီး၊ ျဖဳန္းတီးၾကသည္လည္း မဟုတ္ေပ။ စစ္စီေစးႏွဲ ၾကသည္လည္း မဟုတ္ေပ။ စင္စစ္ (၎တို႔၏သုံးစဲြမႈကား) ယင္း (အခ်ည္းႏွီး ျဖဳန္းတီးမႈႏွင့္ စစ္စီေစးႏွဲမႈ)၏ အၾကားတြင္ မလြန္ မယုတ္ အလယ္(အလတ္ သုံးစဲြမႈ)သာလွ်င္ ျဖစ္ေပသတည္း။

၀၂၅ း ၆၈။ ၎ျပင္ အၾကင္သူမ်ားပင္။ ထိုသူတို႔သည္ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္ႏွင့္(တဲြဖက္၍) အျခားကိုးကြယ္ရာ တစ္စုံတစ္ရာကိုမွ် ဟစ္ေခၚတသ (ကိုးကြယ္ဆည္းကပ္) ၾကသည္္ မဟုတ္ေပ။ ၎ျပင္ ထိုသူမ်ားသည္ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္က “ဟရာမ္” ဟူ၍ တားျမစ္ထား ေတာ္မူေသာ အသက္ဇီ၀ိန္ကိုလည္း တရားသျဖင့္မွ တပါး သတ္ျဖတ္ျခင္း မျပဳၾကေပ။ ထိုမွတပါး ၎တို႔သည္ ကာေမသုမိစၦာစာရကိုလည္း က်ဴးလြန္ၾကသည္ မဟုတ္ေပ။ စင္စစ္ေသာ္ကား မည္သူမဆို ထိုသည့္ ျပစ္မႈမ်ားကို က်ဴးလြန္ပါမူ ထိုသူသည္ (အလြန္ႀကီးေလးေသာ)ျပစ္ဒဏ္ႏွင့္ ေတြ႕ႀကံဳရမည္သာ။

၀၂၅ း ၊၆၉။ “ကိယာမတ္” ရွင္ျပန္ထရမည့္ေန႔တြင္ ထိုသူ၌ ျပစ္ဒဏ္သည္ တိုးတက္(သက္ေရာက္)ေစျခင္းကို ခံရမည့္ျပင္ ထိုသူသည္ အၿမဲထာ၀ရ ယင္းျပစ္ဒဏ္၌ပင္ ဂုဏ္သေရယုတ္ညံ့စြာ ခံစားေနရမည္သာ။

၀၂၅ း ၇၀။ သို႔ရာတြင္ အၾကင္သူသည္ (ကာဖိရ္ ရွရစ္က္မွ) ၀န္ခ်ေတာင္းပန္ၿပီး သက္၀င္ယုံၾကည္ခဲ့၍ ေကာင္းျမတ္ေသာ အက်င့္သီလကို က်င့္မူေဆာက္တည္ခဲ့လွ်င္ လည္းေကာင္း၊ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္သည္ ထိုသို႔ေသာ သူတို႔အား ၎တို႔၏ မေကာင္းမႈမ်ားကို ေကာင္းမႈမ်ားႏွင့္လဲလွယ္၍ ေပးသနားေတာ္မူေပမည္။ စင္စစ္ေသာ္ကား အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္သည္ အလြန္တရာ လြတ္ၿငိမ္းခ်မ္းသာခြင့္ ေပးေတာ္မူေသာ အရွင္၊ အလြန္တရာ သနားၾကင္နာ ညႇာတာေတာ္မူေသာအရွင္ ျဖစ္ေတာ္မူ၏။

၀၂၅ း ၇၁။ အမွန္ေသာ္ကား မည္သူမဆို (အျပစ္မွ)၀န္ခ် ေတာင္းပန္၍ ေကာင္းျမတ္ေသာ အက်င့္သီလကို က်င့္မူေဆာက္တည္ခဲ့ပါမူ ဧကန္မလဲြ ထိုသူသည္ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္ဘက္သုိ႔ အထူးျပန္လွည့္သူပင္ ျဖစ္ေပသတည္း။

၀၂၅ း ၇၂။ ထုိ႔ျပင္ အၾကင္သူမ်ားပင္။ ထိုသူတို႔သည္ မေလ်ာ္ကန္ေသာေနရာသို႔လည္း သြားေရာက္ပါ၀င္ၾကသည္မဟုတ္ေပ။ (တနည္း) မုသားသက္ေသခံၾကသည္လည္း မဟုတ္ေပ။ ထိုမွတပါး ၎တို႔သည္ အခ်ည္းႏွီးေသာ အမႈကိစၥ၏အပါးမွ ျဖတ္သန္း၍
သြားၾကေလေသာအခါ၊ (မ်က္ႏွာေအာက္စိုက္၍) ဣေၿႏၵရွိသူမ်ားပီပီ ျဖတ္သန္း၍ သြားၾကကုန္၏။

၀၂၅ း ၇၃။ ၎ျပင္ အၾကင္သူမ်ားပင္၊ ထိုသူတို႔သည္ မိမိတို႔အား ဖန္ဆင္းေမြးျမဴေတာ္မူေသာအရွင္ျမတ္၏ အာယတ္ေတာ္မ်ားျဖင့္ ဆုံးမၾသ၀ါဒေပးျခင္းကို ခံၾကရေသာအခါ ထိုသူတို႔သည္ ယင္းအာယတ္ေတာ္မ်ားအေပၚ၌ နားပင္းသူမ်ားအျဖစ္လည္းေကာင္း၊ မ်က္စိကန္း သူမ်ားအျဖစ္လည္းေကာင္း၊ က်လာၾကသည္မဟုတ္ေပ။

၀၂၅ း ၇၄။ ထုိမွတပါး အၾကင္သူမ်ားပင္။ ထိုသူတို႔သည္ အို-ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳးတို႔အား ဖန္ဆင္းေမြးျမဴေတာ္မူေသာအရွင္ျမတ္။ အရွင္ျမတ္သည္ ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳးတို႔အား ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳးတို႔၏ ဇနီးၾကင္ရာမ်ားထံမွလည္းေကာင္း၊ ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳးတို႔၏ သားေျမးတို႔ထံမွလည္းေကာင္း၊ မ်က္စိေအးျမ ၾကည္လင္မႈကို ေပးသနားေတာ္မူပါ။ ထိုမွတပါး အရွင္ျမတ္သည္ ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳးတို႔အား “မြတၱကီ” သူေတာ္စင္မ်ား၏ ေရွ႕ေဆာင္ ေရွ႕ရပ္ျပဳလုပ္ေတာ္မူပါဟု ေလွ်ာက္ထား အသနားခံၾကကုန္ သတည္း။

၀၂၅ း ၇၅။ ထို(၀ိေသသဂုဏ္ထူးႏွင့္ ျပည့္စုံၾကကုန္ေသာ “ရဟ္မာန္” ႀကီးမားလွေသာ က႐ုဏာေတာ္ရွင္၏ ကၽြန္)တို႔မွာကား မိမိတို႔ တည္တံ့ႀကံ႕ခိုင္စြာ ရွိခဲ့ၾကသည့္အတြက္ေၾကာင့္ (ဂ်ႏၷတ္သုခဘုံ၏) ျမင့္ျမတ္ေသာ အေဆာင္မ်ားကိုပင္ အစားေပး ခ်ီးျမႇင့္ျခင္း ခံၾကရေပမည္။ ထုိမွတပါး ထိုသူတို႔သည္ ယင္းအေဆာင္မ်ား၌ (“မလာအိကဟ္” ေကာင္းကင္တမန္ မ်ား၏) ႏွစ္ေထာင္းအားရေၾကာင္း ထုတ္ေဖာ္ေျပာဆိုျခင္းကိုလည္းေကာင္း၊ “စလာမ္” ေမတၱာပုိ႔ ႏႈတ္ခြန္းဆက္သျခင္းကိုလည္းေကာင္း၊ (ေတြ႕ႀကံဳေစ ျခင္း)ခံၾကရေပမည္။

၀၂၅ း ၇၆။ (၎တို႔သည္) ယင္း(“ဂ်ႏၷတ္”သုခဘုံ၏) ျမင့္ျမတ္ေသာအေဆာင္မ်ား၌ပင္ အၿမဲထာ၀စဥ္ ေနထိုင္ၾကေပမည္။ ထုိ(“ဂ်ႏၷတ္” သုခဘုံ၏) ျမင့္ျမတ္ေသာ အေဆာင္မ်ားသည္ အလြန္မြန္ျမတ္လွစြာေသာ စခန္းခ်ရာေနရာသည္လည္းေကာင္း၊ ေနထိုင္ရာ ေနရာသည္ လည္းေကာင္း၊ ျဖစ္ေပသည္။

၀၂၅ း ၇၇။ (အို-နဗီတမန္ေတာ္) အသင္သည္ ေျပာၾကားပါေလ။ (အုိ-အခ်င္းတို႔၊) အကယ္၍ အသင္တို႔သည္ ဆုေတာင္းပတၳနာမျပဳၾကလွ်င္ ငါ့အား ဖန္ဆင္းေမြးျမဴေတာ္မူေသာအရွင္ျမတ္သည္ အသင္တို႔အား လုံး၀ဂ႐ုစိုက္ေတာ္မူမည္ မဟုတ္ေပ။ ယခုေသာ္ကား ဧကန္ မလဲြ အသင္တို႔သည္ (ရစူလ္တမန္ေတာ္ျမတ္အား လည္းေကာင္း၊ ကုရ္အာန္က်မ္းေတာ္ျမတ္ကိုလည္းေကာင္း၊) မဟုတ္မမွန္ဟူ၍ စြပ္စဲြေျပာဆိုခဲ့ၾကၿပီးျဖစ္ရာ မၾကာျမင့္မီ ယင္းစြပ္စဲြေျပာဆိုမႈသည္ (အသင္တို႔ အေပၚ၌) အႏၲရာယ္ပင္ ျဖစ္ေခ်အံ့သတည္း။
No comments:
Post a Comment